teisipäev, 9. veebruar 2010

Pitsa

Paremat pilti ei ole hetkel, luban kunagi lisada uue.
Vaja läheb loomulikult korralikku pärmitaigent. Mingi poe pooltoode ei kõlba pitsa põhjaks. Minu kirjutatud pärmitaigna retsepti järgi saab 4 suurt pitsat. Olen aja jooksul pitsa tegemist aina mugavdanud enese jaoks. Nüüdseks olen avastanud TW silikoonist küpsetusaluse uue võlu. Selle peal saab otse rullida sobiva suurusega pizza. Alusele on erineva diameetriga ringid peale tähistatud. Kuna olen nüüdseks endale hankinud 2 alust, siis saan samal ajal kui ühte küpsetan teise valmis rullida ja ära katta. Samas ei veni rullitud pitsapõhi välja ega lähe katki, sest pole vaja ümber tõsta. Küpsetamine läheb hästi libedalt ja kiirelt.

Katteks on vaja inspiratsiooni:

tomatikaste

ananassi kuubikud

suvikõrvitsa õhukesed viilud

Nõo pitsakate (on ilma kamara ja pekita)

s´ampinjoni viilud

tuunikala konserv

mozzarella tükid

basiiliku lehed

pitsamaitseaine
mustad oliivid

riivitud juust jne.

Katan pitsapõhja sobiva kraamiga ja küpsetan ahjus 200 kraadi juures. Lõikan pitsa tavaliselt köögikääridega viiludeks. Imelihtne! Hea süüa isegi näppudega. Robin armastab meil pitsaääri süüa. Ja ma ei keela neid talle. Olgu tal õnnelik lapsepõlv.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar